Storstädning

Ursch nu har jag städat mitt rum i 6 timmar och det är fortfarande inte klart, jag har gör en så kallad storstädning, assssssdrygt! Men jag vill möblera om mitt rum blandannat få in en dubbelsäng men det är nog inte möjlgt i mitt lilla rum.. Men jag tror jag kommer fortsätta med rummet imorgon, måste ju duscha och så nu..

Denna dag har typ vart den första dagen på jullovet som man inte har gjort något speciellt känns det som, vi softade hela dagen enda fram till tre, halfyra tiden då vi åkte till stallet och när vi kom hem därifårn började jag ju städa.. Men det blir väll bra när det är klart hoppas jag, ska plocka bort tv:n och en hylla som jag aldrig använder, det bara står där lixom.. Aja om jag blir nöjd med det slänger jag kanske upp en bild på det. :)

Hahah puusss!


Kommentarer
Postat av: kissekatten

Hah ja det tycker ja med fredag eller lördag? ;P

2010-01-08 @ 00:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0