Söndag

Haha åt det två nedanstående inläggen ;) Gårdagen var riktigt skoj med sjukt mycket folk och galenskap måste sägas. Hahah även om efterfesten bestod at ett birrr birrr när Jenkan och Evelainkan höll på att somna. Hahah och säga asglad gubbe och mina hallåååh-rop! hahaha Ja det var kul somsagt :)

Vi åkte ifrån Evelina halv tre trevlans. När vi kom blev det stallet med engång och så vidare! :) Tog dessvärre inga bilder så får lägga in någon annan kanske en bild på min kära väska?


Jag köpte koftan igår på lindex samt linnet jag har på mig. Väskan hittade jag på Kaphal hade ju precentkort där så den blev som gratis :)

Imorgon blir det äventyrsbad med Lisa, sis och kanske några andra snyggingar också men de har inte bestämt sig än tror jag ;) Men får se hur det blir kul kommer det att vara iaf! :D:D:D:D:D (asglad gubbe, asglad gubbe, asglad gubbe, asglad gubbe) hahahhaah


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är ju asglad :D :D

2010-01-03 @ 21:13:22
Postat av: Johanna

Haha ja alltid! :D

2010-01-04 @ 21:28:43
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0