Söndag

Hello! Dagen började med en utritt på hästarna, det var skoj :) När vi kom hem blev det dammsuga och spela wii. Sen var det dags för middag för Alex och Anna var bjudna, det var riktigt trevligt. Efter blev det lite wii-spelande. När dem hade åkt hem så spelade jag, mamma och sis siquens (haha stavining?) och det gick väll sådär vann 1 gång av tre möjliga. Så nu är jag hellt slut, man blir ju det av medicinerna jag tar..

Nu sitter jag med datorn i knät och halvtittar på "I en annan del av köping" har inte tittat så mycket på det med Tobbe är helt klart bäst ;) Ojj nu slutade det..

Syns i skolan imorgon, Pussssssss! =)

Haha Evelaaaaainkan hälsar också pussssss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0