Sick!

Tjenare! Det blev ett besök hos doktorn idag. "oj urinprovet såg inte bra ut" en kraftig urinvägsinfektion igen.. Jag fick pencillin som jag ska äta tre gånger om dagen i 10 dagar, sen fick jag något slemhinneavsvällande som jag ska ta två gånger om dagen och så fick jag några superduper-näsdroppar som jag ska ta två gåger om dagen. Så nu ska jag bli frisk!

Jag gick inte till skola idag som ni kanske förstår, jag som hade tänkt köra stenhårt nu :/ Men jag får göra det när jag blir frisk igen! :)
Ha det underbart och puss (:

Typ såhär trött blev jag när vi väntade på att få komma in till doktorn ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Igår var det världens vackraste häst och idag världens vackraste hund ;). Krya på dig gumman. Stor kram, mamma

2010-01-14 @ 17:07:47
Postat av: Anonym

Sorry att jag väckte dig idag!!!! :( Usch, har man en gång fått urinvägsinfektion får man det så lätt :/ Krya på dig!

2010-01-14 @ 20:04:06
Postat av: jag :)

Mamma: Haha ja absolut :) Ja tack det ska jag föröka göra ;) Kram på dig också!



Viktoria: Det är lungt jag hade inte änns hunnit somna än ;) Ja verkligen, det är asjobbigt med urinvägsinfetion bläääh på det.. Ja tack det ska jag föröka göra ;) Pusspådig!

2010-01-14 @ 20:52:24
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0