Matlagning

När jag hade bloggat så tog jag en tupplur på soffan men vaknade av att min lillasis ringde och ville prata lite, haha.. Sen gick jag ner och frågade mamma om hon ville ha hjälp med maten och det ville hon. Så vi gjorde panbiff, stekt lök, potatis och sås, gott blev det :) Sen blev det lite diskning och fixning och nu sitter jag här igen i väntan på att sis ska kliva ur duschen så att jag kan kliva in, hälst innan Paradise hotel men det kommer jag troligtvis inte hinnas.. Tihi..

Kanske ska försöka måla naglarna i någon fin färg, fast vi har inget borttagningsmedel så det är lite svårt.. Kanske kan måla över med en annan färg och se hur det blir. Imorgon blir det skola och sen Sorf om allt blir som det ska :) Jaja nog pladrat för idag. Sov underbart gottfolk! PUSS 


Detta ser ut som en tänkande bild enligt mig och det är väldigt passande eftersom att jag tänker mycket just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0