Lugn fredag!

Idag blev det skola, hade bara en lektion så det var skönt! Jag börjar redan må bättre av medecinerna till hjälp skulle jag tro, toppen! :)

När vi kom hem blev det spela lite wii och sen dra till stallet, jag red också :)

Nu sitter jag här med mina emonaglar som det emot jag är och tänker på vad jag ska skriva next.. Jag är lite festsugen bara för att det är fredag, jag är sjuk och äter medecin vilket betyder inget festande på 10 dagar, men det är ju bra för plånboken juh! :) Får bli helt frisk till kryssningen och ösa där.

Nu blir det till att läsa bloggar och kolla runt lite, sen let´s dance..
Ha en asbra fredagskväll allesammans! PUSS

Titta svampbob är också emo, alla är vi emos.. hahahaha

Kommentarer
Postat av: Lisa

emos är vi allihopa tralalalalala

2010-01-15 @ 20:03:41
Postat av: jag :)

HAha ja lite så ;)

2010-01-16 @ 21:29:52
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0