Lördagskvällen

Haha jaha det är kul att jag har ont i ögonen för att jag har pluggat förmycket på ynka en och en halv timmes sömn inatt..

Det blev silk igår, det var mycket folk och roligt hade vi :) Kul att vi gick ut igår istället för att bara sitta hemma måste jag säga. Sen blev det någon efterfest, med trevligt folk :)

hahahahaha men hemvägen ägde sönder, fyyfan vad jag skrattade! Hahah "nu går vi då Evelina!" "Men guuud vad ni ligger efter!" "Ahh nej Jankis batterier håller på att ta slut.. pip pip pip.. low battery!!" "Heejdååå Jenny" "Åhh nej hjälp oss vi blir tillbakaspolade!"

Sen var det riktigt bra att man kan fixa gratistaxi till stan! Tihi när vi skulle ställa oss och vänta på bussen som vi troligen hade missat, stanade en taxi-bil, så jag gick fram till den "ska ni till stan?" jag "Ja men vi kan inte betala någon.." "Men det är lungt ni får åka gratis, jag ska ändå till stan!" jag "Åhh tack, kom Jenny och Evve vi får åka gratistaxiiii!" :) Det var riktigt värt måste jag säga!

Aja nu måste jag fortsätta plugga lite, måste ju föröka sova lite tidigt ikväll! :) Pusspåer


Kommentarer
Postat av: evve

hahahahaahaha askul ;P

2010-01-24 @ 20:59:50
Postat av: jag :)

hahahah jahhhaa verkligen! ;D

2010-01-25 @ 19:09:59
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0