Fredag!

Tjenare! Idag är det ganska mycket som ska göras.. Vi måste fixa massa saker inför kryssningen, imorgon bär det av mot stockholm!!!! Det ska bli så kul, hoppas bara att vi hinner få ihop allt så blir det bra :)

Igår fixade jag naglarna, det blev lite sådär, lite bättre än förra gången tycker jag!

Nu sitter vi här i skolan och väntar på lektion, där blir det film tror jag. Ulla "Åhh undra om man kan titta på film i a38?" "Ähh det är bäst att jag ringer Sjunne och fågar!" hahaha gulligt!
Aja det får bli allt för nu! Ha det, pusspåer!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha Ulla är så sööt :)

2010-01-29 @ 22:17:58
Postat av: jag

haha ja verkligen! :)

2010-01-29 @ 22:39:11
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0