+

Tihhii jag kom på att jag har glömt att berätta för er att när vi var ute i fredags tror jag det var träffade jag en bög, bögar är så himla roliga alltså. Vi började prata i alla fall och ganska tidigt i samtalet berömde han mina naglar, sen sa han:
"Vad mång.. långa ögonfransar du har!"
Jag: "Tack, dem är inte äkta"
Han: "Vahh jag brukar alltid se på tjejer om de har lösögonfransar eller inte, men på dig kunde jag inte se det!"
Jag: "Haha vad bra, ja det brukar jag också göra"
Han: "Man brukar gå omkring och bara hon har fejk hon har fejk.. Vilken vakt tycker du är snyggast?.."

Hahahah bögar är som sagt roliga, fem toasters av fem för dem alltså ;)

Sis satt på fransarna så ett plus för henne också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0