Onsdag

Idag är det onsdag eller ja snart är det torsdag, härligt :) Vad har hänt idag då? I skolan var det helt okej, fast jag har varit på ganska dåligt humör hela dagen och sis har fått tagit emot lite agretionsutbrott ;) haha förlåt för det..

Jag har äveno ridit på sorf idag, kul kul :)

Nu sitter jag här och hoppas att jag inte ska bli sjukare än såhär, eller att halsen ska bli sämre för då kommer jag låta som Evelina inom snar framtid.. Hahah fast det är juh gulligt måste jag säga ;)

Jag tycker om possitiva människor mer sånna tack! Jag menar om alla skulle se det bra och positiva hos en människa istället för att titta på allt dåligt en människa har skulle allt vara mycket bättre! Om man tog fasta på det bra saker istället för att gå och klaga på allt som är dåligt, kan man nog få med sig ganska många människor. För lika mycket en possitv människa får mig glad drar den neggativa ner mig. Tuvärr men jag tror att det är så för dem flesta! Nej nu får vi bli possitiva gott folk! :)
PUSS!

Hahah bjuder på den bara för att sommar skulle vara härligt! (:

Kommentarer
Postat av: evelina

Haha asgulligt va? :D

2010-01-27 @ 23:13:37
Postat av: Inger

Två vackra människosr utan smink! ;)

2010-01-28 @ 14:59:06
Postat av: jag

Evelina: Jahaaa :)

Mormor: Hahah taack så mycket :)

2010-01-29 @ 11:52:55
URL: http://johannarey.blogg.se/
Postat av: Inger

Johanna! Jag ser Fadern, jag ser Sonen. Är det du som är den heliga Anden? :)

2010-01-29 @ 16:04:57
Postat av: jag

Mormor: Hahah ja kanske det, skulle faktiskt tro det, vad skulle jag annars vara egentligen? hahah

2010-01-29 @ 22:41:41
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0