Måndag

Tjenare!
Vill ni veta en sak? Nästan det värsta jag vet är att gå utan smink på "offentliga" ställen. Alltså hemma går det väll bra, men jag kan nästan inte gå utanför dörren utan smink, på julovet gick det inte en enda dag då jag inte sminkade mig. Vi hade bad idag på idrotten, Då var jag utan smink, det var ganska jobbigt faktiskt, men nyttigt I guess!

Hahah.. Jag hade tänkt lägga ut massa roliga bilder och gör en rolig sak idag, men eftersom att min dator är lite jobbig just nu så fungerar inte det..

Denna dag har varit helt okej. Det kostiga var att jag inte var så trött igår som jag borde ha varit med tanke på den brist på sömn jag hade. Men när jag skulle gå och lägga mig så kunde jag inte änns sova. Jag kände mig så pigg? Efter att tag kunde jag somna, men när jag vaknade av väckarklockan var jag så pigg, alltså jag kännde mig helt utvilad och min ögon känndes helt uppspärrade? Men samtidigt som jag berättade det för sis och Viktoria (som kom förbi på morgonen) så kom jag på att det måste vara för att jag har slutat med medicinerna. Haahaha vad mycket de påvärkade mig denna gång. Jag är fortfarande pigg btw. Men imorgon kommer jag säkert vara heeeelt död, eftersom att tröttheten kanske kommer över mig då ;) 

I skolan var det ju simmning som jag sa först, det blev 40 längder. Sen var det svenska-prov och det gick ju inte så bra.. Sen fick jag reda på att den 18:e mars så skulle det vara en teater i stockholm. Det kostade 100 kr och då är bussresa till och från stockholm och biljetten inräknad, det vill jag verkligen gå på. Jag tycker att det är roligt med teater och sådant. Om det var i 1:an tror jag så åkte vi med 2:orna till stockholm och då hade vi dagen fri där och göra vad vi ville, sen var det teater vid sju. Vildanden tittade vi på då, den var bra! Men eftersom att det bara finns 100 biljetter nu för alla treor så måste man köpa det så fort så möjligt så man får åka med detta år! Hoppas jag hinner köpa :)
Nu är det tv som gäller, ikväll är det paradice hotel, wohoo! :) Pusspåer!   


Kommentarer
Postat av: jonna

fin utan=)

2010-01-27 @ 22:18:50
URL: http://dandruff.blogg.se/
Postat av: Inger

Att vara vacker med smink är inte svårt. Bara att träna lite. Att vara vacker utan smink är inte så många som kan skryta med. Det kan du och det är stort. Var stolt för att du är född vacker! :)

2010-01-28 @ 14:56:53
Postat av: jag

Mormor: Tack så mycket, de värmde :)



Jonna: Tihi tack så mycket! :)

2010-01-29 @ 11:49:43
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0