Onsdag!

Idag var det först skola och sen sorf som jag skrev igår, ridningen gick asbra :)

Sen har jag ätit och nu är det wii som gäller, har nyss "tränat" boxning, det är känns faktistk lite i armarna, bra det ;)

Åhh nu är jag snart klar med tabletterna! Sköönt det, bra snuvan och tröttheten försvinner så blir jag friskt och kry! Åhh det spritter lite i kroppen på mig, vill inte sitta hemma i helgen igen, men eftersom att det råder pengabrist hos några polarne så kommer jag vell inte få med mig någon kan jag tänka mig, haha jag får gå ut själv och ösa kanske? Hahah nej det skulle aldrig hända menmen..

Finns inte så mycket mer att säga just nu mer än att ni får ha en underbar kväll! PUUSSSSSS (:

Jag hade svarta lösisar! Det är såå tomt utan lösnagar måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: LLLL

Jag är på att göra något, något som håller budgeten ;)

2010-01-20 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0