Nedräkning

Denna dag har vit bra kul att träffa kompisarna igen :) Det är ganska lite tid kvar efter som att vi har lov vecka 9 sen har vi praktik i 4 veckor och därefter har vi påsklov :) (vi kommer alltså vara borta från skolan i 6 veckor). Vi  räknade också ut att vi har 14 skolveckor kvar på hela gymnasiet, dags att börja njuta av skolan jag menar man kommer lixom inte träffa kompisarna på samma sätt då som man gör nu, men vi måste se till att umgås ändå! 

Åhhh jag börjar räkna ner till kryssningen som vi ska på, 30 januari bär det av mot Riga! Åhh så roligt vi kommer att ha, vi missar ju Ola på hotellet men det tror och hoppas jag att det är värt :D 
 

Oj det märks verkligen att det har blivit ett nytt år, jag har förändrats!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jätte-fin bild!! Kram, mamma

2010-01-11 @ 16:28:28
Postat av: jag :)

Åh tack så mycket, kram johanna! :D

2010-01-11 @ 18:44:51
URL: http://johannarey.blogg.se/
Postat av: jag :)

Åh tack så mycket, kram johanna! :D

2010-01-11 @ 18:45:07
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0