Helgen

Igår var det kul, det blev galet som vanligt, men roligt hade vi! :D (Asglad gubbe!) Tihi..

Jag och Evelina <3

Konrad på Nyår.

Haha i tisdags på Pluto :)

Plutoo i fredags!
Jag fick inte in bliden från silk i går men kanske kan fixa det och slänga upp den imorgon!

Tack så mycket för en rolig helg med Evelina och Jenny :)

Nu blir det sova av eftersom att det har varit riktigt lite sånt i helgen, tihi puss på er och ha det underbart och så börjar skolan imorgon, det skulle vara skönt att ha en veckas vila nu sen kunde skolan få börja. Men den måste börja för att kunna sluta nu har vi bara ett halvår kvar tjejer wohoo nu kör vi stenhårt!


Melissa Horn - Lät du henne komma närmare

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv sis :)

2010-01-11 @ 00:02:29
Postat av: Viktoria

lyssnar du också på henne? Älskar den låten :D

2010-01-11 @ 14:34:21
Postat av: jag :)

Haha varse sis! :)



Ja eller jag har typ precis börjat, älskar också den låten :DD

2010-01-11 @ 15:44:46
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0