Asglad gubbe eller vad säger ni?

Tjenare! Jag överlevde ju denna dag också, jag är på bra humör när jag är i skolan, somsagt kul att träffa kompisarna! :) Som jag skrev i inlägget innan så var jag ensam i skolan idag, i alla fall i början, men jag fick äta med Lis, Nettan, Friiida, DK och Aviiin :D Det var trevlans det! 

Sen blev det Sorf och rida Frans, underbar häst det också! :) Nu sitter jag här och är assugen på smoothie, åhhh.. Jag har ju slutat helt med godis, chips och allt sånt skit igen. Det gick ju så bra ett tag men nu under julen och lite innan började jag äta igen. Man mår så mycket bättre utan allt socker man få i sig, mycket piggare och mycket mindre ont i huvudet vill jag lova! Pröva det om ni känner er trötta och har huvudvärk ofta. Sluta med kakor, bullar, läsk och godis, jag allt som det är mycket socker i. Efter ett tag kommer ni inte gilla söta saker, alltså man känner allt socker exempelvis när man dricker cola så känner man typ sockerkornen. Haha det är inte ens gott! 

Ajj katten rev mig idag, its really hurts :/ Tihi..
Pusspåer!

Min lilla pålle! <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Världens vackraste häst <3

2010-01-13 @ 22:46:49
Postat av: Jenny

Johanna det finns kladdkaka i kylen ;)

2010-01-14 @ 15:09:40
Postat av: jag :)

Ja absolut mamma :)

Jenny: Tack men nej tack ;)

2010-01-14 @ 20:47:57
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0