2010

Igår var det nyår! Först var vi hos Evelina, vi fixade oss, lagade mat och drack lite alkoholhaltiga drycker ;) Sen blev det ner på stan till tolvslaget och efter ett tag bestämde vi oss för att gå till Konrad. Det var kul, det blev champangnedrickande efter tolvslaget, prat med en stockholmare, prata med gamla västerfäreboare osv.. Men det bästa av allt kommer sen, ni ska få se! ;)

Evelina lagar mat

Jag lagar mat

och Jenny lagar mat, eller?


J och E

Jag och sis :)

Jag och "pojkvännen" tihi! :)

Det bästa var att jag efter tolvslaget blev ett par glasögon rikare :) Är dem inte fina? lovely:D


Kommentarer
Postat av: Lisellottt

du måste ha photoshopat bilderna, evelina lagar inte mat :D hahaha

2010-01-01 @ 16:06:40
Postat av: jag :)

hahah ;)

2010-01-01 @ 17:44:46
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0