1 Januari 2010

Nu sitter jag i soffan eller sittligger kanske man ska kalla det och det kurrar skapligt i min mage måste jag säga.. Vi ska äta pizza idag men det är 90 min kvar tills vi ska beställa, fårse om jag klarar att vänta så länge.. Idag har det varit en väldigt seg bakisdag faktiskt. Kom hem från västerås kring 11 tiden och då blev det äta frukost och titta på barnen i bullebyn. haha ganska roligt faktist det var ju ett tag sen man såg det och nu när man tittar nu lägger man märke till mer saker som man inte gjorde när man var liten, intressant detdär ;) Sen blev det stallet och rida gammelhästen och det gick riktigt bra, han var fin idag kändes inte som 29 som han faktiskt blir detta år :) När jag kom hem så blev det till att läsa bloggar och kolla rungt lite här på internet. Nu sitter jag här och är lika hungrig som jag var när jag började..

Hoppas alla får ett underbart 2010!

Åh fick ett sms idag som gjorde mig glad, det känns bra att det är utpratat och uträtt måste jag säga :) Jag tror att 2010 blir ett bra år, det är ju de året man tar studenten ska slussas in i arbetlivet och förhoppningsvis hitta ett bra jobb där man trivs och  tjänar pengar så man kan flytta hemifrån och börja bygga på något eget!

Nu ska jag och min kurriga mage sitta och kurra lite till tror jag!

PussFrånOssTillEr!

Kommentarer
Postat av: D

Hihi va söta ni är tjejer! :)

2010-01-01 @ 21:28:08
URL: http://dianek.blogg.se/
Postat av: jag :)

tihi tack :) Ja man gjorde ju ett försök ;)

2010-01-01 @ 22:19:53
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0