Wohoo på kryssning

Wohhoo! Nu sitter jag har i soffan ganska seg eftersom att jag bara sov 3 timmar på våran 40-timmarkryssning.. Jag sov ingenting inatt, jag var uppe och röjde hela natten lång!! Det har varit en riktigt rolig krysssning med mycket dans, sång härliga människor och party! Det var också mycket skrik eftersom att jag knappt har någon röst kvar, men jag skulle gissa att jag och Evelina låter lika dant imorgon.. haha Undra hur många vimmelbilder man kommer vara med på, hoppas inte att alla läggs ut iaf.. :) Men sånahär kryssningar borde vi åka oftare på, kul kul! :)
Bilder kommer sen :) Pusspåer


Kommentarer
Postat av: evelina

Lilla lilla lilla lilla lilla johanna ta det lite lite lite lite lugnare nästa gång (not)

2010-02-01 @ 17:29:25
Postat av: Jag :)

hahaahahah wowooooowoooowoooohh!

2010-02-03 @ 09:57:16
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0