Härliga måndag :)

Tja! Idag blev det skola och det var faktiskt en bra dag idag. Först var det Sammhällskunskap med Manfred, vi fick reda på provet, VG+ blev det så jag är nöjd. Sedan hade vi idrott, det var ju jag och sis som hade lektion. Det gick bra, vi fick bra kommentarer från våra "elever" och det gör alltid en glad. Vi gjorde ju en uppgift som bara gick att få högst VG på och läran sa att vi fick så starkt VG som går att få :D Tihi så det var roligt, sedan sa hon att hon märkte att vi visste vad vi pratade om och att vi tog det lungt osv.. Sedan blev det svenska och där fick man beröm att man var bra på att jobba.. haha :)

Åhh mamma kom upp imorse och frågade om vi ville ha skuts till skolan, sååå skönt eftersom att det var typ 25 minus eller något sådant :) Hon hämtade oss också, så snällt. Tack så mycket! :)

När vi kom hem blev det åka till stall. Vi hade tre hästar så sis började med att rida en och jag fick mocka och ta spån. Alltså det var ett helt arbetspass att ta spån, fick sätta mig längst uppe på spånkanten som är lika hög som en stor container, med ett spjut i handen och försöka hacka loss spån.. Alltså så jobbigt, jag höll seriöst på att spy. Jag är ju lite höjdrädd på det, så jag började tänka "oj vad högt det är och vad lång det är ner till containgolvet, tänk om denhär spånkanten inte håller osv.. Tihi men det gjorde den och tillslut var jag klar med det också, sen var det bara att rida en häst och sen åka hem! :)

När jag kom hem blev det mat och sen tvtittande med en dator framför mig typ..
Pussssssen!

Älskar bilden!

Avisstja jag tittade på vakna med the voice imorse och Sibel vad där och hälsade på, gud vilken härlig tjej alltså.. Åh gud vad bra hon sjunger, nästan helt sjukt! :)

Titta bara vad härlig hon är! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bilden = pure love

2010-02-22 @ 22:11:52
Postat av: Helena

Åh, vilken underbar bild på världens vackraste ;)). Klart ni skulle få skjuts när det är såå kallt. Kramar, Mamma

2010-02-22 @ 22:26:12
Postat av: Vickan

Åh uppdatera mera johanna haha :) kul att läsa. hur går det med erat projektarbete? :D Vill köpa ju ;) Hälsa jenny att hon gjort jättebra på vårat och att hon är as duktig :)

2010-02-23 @ 03:38:57
Postat av: jag :)

Jenny: = Sant



Mamma: Ja jag håller med.. Tihi vad snällt :) Kramar Johanna



Viktoria: Tihi tack och jag ska föröka ;) Kul att läsa din blogg också man börjar ju sakna dig, det var ju så länge sen sist.. Det gå bra, nu på fredag ska vi stå och sälja i ett klassrum och så fort vi kan, hinner och orkar ska vi lägga upp annonser på bloggen ;) Ja det ska jag hälsa! :) Pussar Johanna

2010-02-23 @ 09:24:25
URL: http://johannarey.blogg.se/
Postat av: Inger

Applåd, applåd!! Vi är glada och stolta över att ni är så bra (även i skolan!). Jag håller med - en fantastisk bild. Och du - vilka snygga muskler ni får!



Stor kram

2010-02-23 @ 10:58:28
Postat av: jag :)

Mormor: Tack så mycket :) Haha ja ellerhur har faktiskt träningsvärk idag ;) Kramar Johanna

2010-02-23 @ 17:49:19
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0