Fredag

Det jag sa i föregående inlägg spelar ingen roll eftersom att det inte kommer att hända ;) Tihi 

Idag har jag fåft gråta lite, var skönt eftersom att det låg inom mig hela dagen kände jag.. 

När vi var i skolan var det först projektarbete, åhh känner mig så stressad inför det.. Sedan var det naturkunskap och då fick vi tillbaka provet, wohoooh VG :) Det var riktigt svårt måste jag säga! Sedan var det dags för arbetsmiljö och provskrivning.. Får se hur det  gick, kändes som att de gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra.. haha Men somsagt får se.

Sen blev det stall, det jobbigaste var mitt och sis arbetspass där tror jag.. Vi fick stå med ett tungt spjut och hacka loss spån, åhh det var typ omöjligt.. Hahah men det var bra träning ;)

Nu är det Let´s dance och solsidan som gäller.

Blir det studentfest på onsdag eller brudar? :)
PUSSSSSS

Sis och jag <3


Kommentarer
Postat av: Inger

Applåd, applåd till VG:t! :)

2010-02-20 @ 12:05:36
Postat av: Johanna

Tihi tack så mycket :)

2010-02-20 @ 14:11:42
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0