Måndag

Tjenare! I helgen blev det ju först party på fredagen, sen jobb på lördagen och sen fira Alex på söndagen. Samtidigt som man i varje lucka försökte plugga.. Hahah igår läste jag 100 sidor i Singualla, sedan han jag inte plugga så mycket till Samhällskunskapsprovet som vi skulle ha idag, så det blev till att gå upp halv 6 idag och plugga 1 och en halv timme innan. Det visade sig gå bra, det kändes i alla fall bra :) Sedan pratade vi om boken Singualla på svenskan, det var bara 7 stycken som hade läst boken, men det gick också bra, läran kom fram till mig och sis och sa att det var bra att vi hade läst boken och sådär :D

När vi firade broor igår kom pappa och lillsystrarna upp, det var skojj :)

När jag kom hem från skolan blev det stallet.. Det är kul att en viss människor inte har kontroll över sin bil samtidigt som hon har en mobiltelefon i andra handen, bara glider ner ner för backen när vi står med två hästar i vägkanten. Men hästarna blir förstås rädda när bilens deck glider mot gruset.. När hon hade åkt förbi oss fortssatte hon att slira vidare.. Så gör man väll inte om man har ett litet barn i bilen, nej båda händerna på ratten kvinna, skulle jag vill säga till henne! Tihi..

Nu blir det nog lite plugg och sedan tv:n! Pusspåer :) 


Bildtext saknas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0