En tumme upp för fredagen!

Haha gårdagen var skojj. Jag va med Kristoffer och Stefen typ hela tiden inne på silk :) Sen gick jag ut vid 1 eftersom att jag trodde klockan var två.. Hahah då gick jag till mcdonalds där jag todde mina kära vänner var. Men så var ju såklart inte fallet, så jag fick helt enkelt skaffa mig vänner där.. Hahah jag gick och ställde mig utanför mcdonalds och då var det ett killgäng som stod där och då sa den ena: "Åhh vad jag känner igen henne, nemen du har väll varit med i något tvprogram eller något? Jahh nu vet jag, du har ju varit med i paradise hotel" Jag "Hahahahaha ja det har jag ju verkligen varit" Det roliga var att han var typ helt säker på att jag hade varit det också.. Fast ungefär vi två kom ju vännerna dit, trevlig kväll! Det borde verkligen göras om :)
  






När jag kom hem så ringde min telefon, det var Café silver som behövde hjälp, så jag fick jobba idag första gången på riktigt länge. Det var skojj, jag trode att det skulle vara svårt att komma in i det eftersom att det var ett tag sen, men så var det inte :)

Nu måste jag plugga lite, sen stall och städa, Puh hur ska jag hinna med allt?  Ha en fortsatt underbar helg allesammans och Pusspåer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0