Underbara tisdag!

Tjohooh!
Nu tror jag att det blir studentfest trotts allt, hoppas att vi kan få med Nettan då blir det kul, det var ju så länge sen man umgicks med henne <3

Idag har jag varit i skolan, blev mjukisar på idag det var skönt.. Ja slutade vid 11 men stannade kvar eftersom att jag ville titta på en modevisning som skulle hållas i Aulan, det var ett projektarbete av en tjej. Mycket duktig var hon och modellerna :) När jag kom hem blev det stall och sedan hjälpa mamma att handla, åhh tänk att mamma hittade mappar, nu har hon fått ett par alldeles egna, så nu slipper hon fårga Urban om mappar hela tiden, billiga var dem också, mycket bra köp alltså :) Tihi skojja bara..

Men nu sitter jag och vänta på att maten ska bli klar :)
Pussssssar på er mina snyggingar, åh vad snygga ni är!

Såhär kommer jag nog se ut om det blir studentfest imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: evelainkan

Jag är på om ni drar dit johankan ;) tihi

2010-02-23 @ 18:16:09
Postat av: jag :)

Åhh vad bra! Då kör vi tycker jag! :)

2010-02-23 @ 18:25:05
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0