Tisdag

Tjaaa!
Måste börja med att skryta lite, jag och syster har nämligen båda två lyckats fått praktikplats på ställen som inte brukar ta emot praktikanter! :) Sis fick på H&M här i Sala och jag fick på Lindex också här i sala, när jag gick dit och frågade sa hon att de inte brukar ta emot praktikanter som ska var där mindre ett halvår (vi har praktik i 4 veckor), men hon sa också att det var ju ett tag sen de hade någon praktikant så hon skulle prata med sina kolegorna och sedan höra av sig på måndag till mig :) Jag blev glad och väntade till på måndag men då fick jag inget samtal. Så jag bestämde mig för att gå in idag och fråga, då var den tjejen på lunch, men då sa tjejen som jag pratade med iställe "Vi pratade om det igår och vi vill jättegärna att du ska vara hos oss :)" Åhh vad glad jag blev, det ska bli riktigt kul :)

Idag har det varit plugg och när jag kom hem blev det lite mer plugg sen sova en timme (har nämligen varit riktigt trött..) Efter det blev de stall sen mat och nu ska jag föröka plugga lite till.. Asdrygt men nu är det mycket i skolan.. Men det är bra att vi har studiedag i alla fall!
Pusspåer!

<3

Kommentarer
Postat av: V

Gud vad fin bild!!

2010-02-09 @ 22:21:04
URL: http://mmaxe.blogg.se/
Postat av: Evve

Åh vad bra att du fick :)

2010-02-09 @ 22:39:40
Postat av: jagh

V: Åhh tack :)

Evelanikan: Tihi ja :)

2010-02-09 @ 22:41:06
Postat av: Inger

Grattis till både dig och Jenny. Riktigt roligt.

Kram från Krylbo

2010-02-10 @ 15:43:38
Postat av: Jag

Mormor: Tack så mycket :) Kramar fårn sala till krylbo! :)

2010-02-10 @ 22:29:04
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0