Skolannnnnh

Tja! Nu är jag här i skolan helt själv, utan en enda vän.. haha..

Inatt kunde jag inte sova, jag vaknade hela tiden och då visste jag inte om jag hade sovit eller legat vaken och försökt somna.. Det var nog för att jag sov när jag kom hem ifrån skolan.. Idag måste jag hålla mig vaken ända till det är dags för läggdags tror jag ;)

Åhh jag vet inte om man ska strunta i studentfesten och gå ut istället.. Jag kan inte bestämma mig, temat på studentfesten är "After ski" och eftersom att jag typ aldrig åker skidor så har jag ingen passande klädsel.. Eller jag kan ju ha en lila-rosa overall förstås, men det tror jag inte att jag skulle våga, hahah..
Men puss på er så hörs vi! 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej, strunta inte studentfesten!

2010-02-03 @ 20:37:03
Postat av: Jenny

haha jag menar förstås: Nej, strunta inte i studentfesten! ;)

2010-02-03 @ 20:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0