Onsdag

Tjolahopp tjolahej! Hoppas allt är bra med er :)

Idag har det inte hänt så mycket, varit i skolan, kom hem, red på sorf, kom hem igen, åt mat och sen titta på tv/data.. Imorgon måste jag verkligen plugga..

Men snart är det helg, wohoo det gillas! Det lutar åt två kvällar i västerås, tihi! Man vill ju vara med tjejerna men jag vet inte om jag orkar studentfesten, alltså man vill gå men om det blir tråkigt så kommer man ångra sig att man inte var i västerås.. Åhh detdär är svårt det.. Men det löser sig! :D
Nej nu ska jag kasta mig in i duschen och sen kasta mig i sängen och susssssssaah! Pusspåt! :)

Det suger att jag inte kan lägga in bilder på denna dator..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0