Fredag

Först var det skola och där var det smyckesförsäljning på hög nivå! Kring två ringde telefonen så då var det bara att bege sig till kafe silver för att jobba :) Det var roligt. Jag ska jobba imorgon också btw, avistja jag ska bossa över sis också för hon ska nämligen jobba där ;)

Ojj jag fick ett samtal av en person idag som jag verkligen inte hade väntar mig, ja man blir splittrad måste jag säga!

Nu ska jag fixa lite så jag kan komma i säng någon gång är väldigt trött.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, du kommer nog få hjälpa mig en del oxå :)

2010-02-26 @ 22:12:19
Postat av: n

sålde ni mkt?

2010-02-27 @ 16:37:09
Postat av: Jag

Ja det fick faktiskt riktigt bra :) Vi fick totalt ihop 11 beställningar/köp, så jag är nöjd :)

2010-03-02 @ 22:57:56
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0