:)(:=)(=

Tjaah! Igår var det en galen kväll med sis och Eveina som stod på schemat, haha och det blev det väll skulle man kunna säga, riktigt roligt hade jag i alla fall men "det är så det ska vara ellerh?" Haha vi shottade på 7 "nu kör vi 1 2 3 4 5 6 7!". Kul att jag sitter här och hostar, jag tror jag behöver svälja ner en bisolvon kanske? 

"Alltså jag tror inte rikitgt att du fattar!"  
"Satan"
"Det är bara att köra"
"Hallåh!"

Hahah det var bara några av helgens alla utryck. Men som sagt en riktgt kul helg med det bästa! <3
Pusspåallesammans!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

SAKNAR ER!!! Hur är det? <3

2010-02-07 @ 20:47:12
Postat av: Jag

Saknar dig!!<3 Det är bara bra med mig, nu är det mycket i skolan bara.. haha.. Är det bra med dig? Har du mycket ont? :/ Pussar

2010-02-08 @ 22:35:29
URL: http://johannarey.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Okej, men ni får kämpa på, har ni hittat praktik? Jag har tyvärr inte ens orkat ta tag i pluggandet, men har gjort lite på PA och köpt en bok (hälsa det till jenny) :) Jag har ganska ont fortfarande, det är lite jobbigt.. men har slutat ta all medicin nu för det känns så dumt att ta massa tabletter hela tiden. Sen så har jag lyckats vända på dygnet nu, somnade halv åtta imorse och vaknade nu vid fem uschaa. Pyss<3

2010-02-09 @ 17:41:02
Postat av: Jag :)

Tihi ja det ska jag hälsa till Jenny! Stackare, men jag försår att det är lätt att vända på dygnet, men hoppas att du lyckas vända tillbaka det :) Ja jag fick praktik på Lindex :D Hoppas att du inte har ont allt för länge till, hur kommer det bli med din praktik?

Puss<3

2010-02-09 @ 21:32:52
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0