Jag avslöjar en hemlighet!

Tjenare! Nu har jag som ni kanske ser endrat utseendet på min blogg!

I Helgen var jag ju på kryssning grymt kul måste jag säga!! Men vi hade ju inte förväntat oss något annat. Vi blev liksom tvungen att boka nästa kryssning, denna gång med flera flickor! Så kul! Den 27 Januari drar vi igen även denna gång på en 40-timmars. 
Här kommer lite bilder:







Det var vår kryssning.

Denna vecka har jag jobbat lite, i onsdags blev jag dock tvungen att gå hem tidigare eftersom att jag spydde, det visade sig vara utav hostmedicin.. Aldrig mer Cocillana! Annars har det inte hänt så mycket, jag skulle gått ut idag men eftersom att jag fortfarande är sjuk så bestämde jag mig för att hålla mig hemma.

Imorgon då, då blir det tre timmars jobb och sen rida Wessel. Annars har jag inget planerat. :)
Nu blir det idolfinal men jag har ju fått reda på vem som vinner i förväg, tv4-redaktionen har berättat det för mig. Så dem och jag är de enda som vet!
JAY SMITH

Oj förlåt nu vet ni också!

PUSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0