Luga juldag!

Idag ska jag svika mina tjejer.. Jag har betsämt mig för att inte gå på förfesten trots allt, jag orkar liksom inte.. Julafton var en trevlig afton och god jul alla måste jag passa på att säga! Imorgon efter jobbet ska jag kolla lite på julrean hade jag tänkt hoppas jag hittar något snyggt. Idag har jag varit i stallet, så fick jag träffa min Hannah <3 Sen när jag kom hem åkte jag och sola, så skönt! Jag måste bli bruuun, kämpa kämpa! Sen åt jag lite julmat och nu sitter jag här. Men nu ska jag fortsätta med stickningen! Puss Ps. Ha det så kul idag allesammans och tack för alla förfester man har blivit bjuden på, så trevligt! :D Varför fungerar inte att göra styckeindelning?? asjobbigt juh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0