Studentkryssningen var super ;)

Tjenare! Studentkryssningen igår var sjukt kul, haha första dagen försvann alla mina kompisar så jag fick hitta andra salafolk att dansa och skratta med. Men det var ändå skoj, se gick vi och la oss allesammans vid 7 på morgonen och sen vaknade vi vid 10, då sminkade jag om mig och tvättade håret sen öste vi hjärnet om man säger så, man gick ut och in i folks hytter, när man kom in till sin hytt så var den typ full med folk, haha ni förstår ;) Helt galet och sjukt kul hade jag, precis som det ska vara på en studetkryssning I gues! Här kommer lite bilder!

Jenny invigde toaletten på bussen, den fungerade kanonbra!

Lite söta flickor på den fina middagen ;)

Jag och Evelina :)

Vi igen :)

(:

Så söt!

Jennifer och Sandra :)

Hahaha det var ungefär här det spårade.. hhahahah

Haha ja ni ser.. Puss vad det ju lilla lilla lilla lilla Frida ;)

Ja det var lite bilder från kryssningen hoppa dem med kamera skickar bilder till mig :)

Annars då, idag har jag jobbat för första gången på Lindex, wohho :) Det gick bra, lite segt var det ju eftersom att jag var lite bakis, men det gick ju ändå. Sen blev det stall och rida Wessel det gick mycket bra.
Men nu blir det film. Pussïsar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0