Studentkryssningen närmar sig!

Tjenare, det var ett tag sen man skrev men det har varit så mycket så jag har inte hunnit.. I lördags jobbade jag först, sen sålde vi smycken och sen blev det utgång. Det var trevligt, först en trevlig förfest med trevliga människor sen ut och träffa trevliga människor :)

Idag har jag varit i stallet, fixat naglarna och solat inför studentkryssningen som är imorgoooon! Gud vad kul det ska bli. först kommer tjejerna hit för lite förtagg och sen drar vi mot Finland :D Det ska bli så kul att träffa alla tjejer och ett extra + för Diane för det var så länge sen man träffade henne! :) 
Men puss på er
    

   
     <3<3            <3<3
   <3<3<3        <3<3<3
  <3<3<3<3  <3<3<3<3
   <3<3<3<3<3<3<3<3
   <3<3<3<3<3<3<3<3
     <3<3<3<3<3<3<3
       <3<3<3<3<3<3
         <3<3<3<3<3
            <3<3<3<3
              <3<3<3
                <3<3
                   <3

   puss           puss
 pusspuss    pusspuss
pusspusspusspusspuss
   pusspusspusspuss
      pusspusspuss
         pusspuss
            puss

Hahaha nu orkar jag inte mer men hjärta på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0