Fredag

Idag blev det skola och efter det fick jag jobba på Lindex, jag kände mig inte så peppad på att jobba idag, men när jag kom dit var det mycket roligt. Jag fick stå i kassan först i två timmar, sen städa lite och så i en timme och sedan så i kassan sista timmen, det roligaste är att stå i kassan för tiden går så snabbt då. När jag kom hem åkte vi och hämtade sis som var i stallet och red, mockade och allt till tre hästar. Duktig flicka med andra ord! Där efter blev det äta god mat och sen tv! Jag och sis var glass-sugna så vi åkte för att köpa det och en present till mami. :)

Imorgon blir det utgång med fina flickor. Men först ska jag jobba, börjar kl 09.00 så jag ska nog fixa mig för sängen nu.
Ha en underbar helg och puss på er! :)

Happyface!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0