Superbra helg!

Oj vad länge sen det var jag skrev sist men har haft fullt upp :)

Helgen då, på fredag var det sälja smycken på projektarbetet och det gick bra. Sen bestämde vi oss för att gå ut  västerås på Pluto eftersom att det öppnade terassen då. Det var sjukt mycket folk och vi köade kanske i 45 min för att komma in, det jobbigaste var inte att vänta, det jobbigaste var att vara så kissnödig som jag var, jag har nog aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv och jag är ändå 18 nästan 19 år (A) haha. Där inne var det drag, mycket roligt. Jag, Nettan och Evelina var det som gick ut i fredags lite ovanligt, jag menar Jenny brukar ju alltid vara med, men hon skulle jobba på HM dagen efter så hon ville vara utvilad. Men på pluto blev det mycket dans och sång, haha jag och Nettan sjöng med i massa låtar när vi satt uppe på terassen. Efter pluto blev det efterfest med trevligt folk :)

Lördagen började med en tågresa hem och sova lite, sen upp och fixa sig för jobbet, började 12.00 så det var skönt. Efter att både jag och sis hade jobbat fixade vi oss för att åka till Lisa, det var mycket roligt där, alltså det var nog länge sen jag skrattade så mycket. Vi spelade TP, haha det var typ lagom svårighetsgrad på de eftersom att 10 var åldersgrensen lixom ;) Sen blev det lite prat innan Nettan och Frida bestämde sig för att åka hem. När flickorna har gått låser vi dörren och börjar fixa oss för att sova. Då plingar det på dörren och när Lisa öppnar hör jag att Nettan säger "Frida har fastnat i en snödriva ni måste komma och hjälpa oss att putta på så hon kommer låss". Hahaha gud vad kul det var.

Idag när vi kom hem blev det stall och sen lite plugg.
Pussssssssssar på er mina asfinasnyggagalnabusiga men alltid lika söta läsare ;)

Oj dendär råkade Frida backa ner när hon backade lite för snabbt

När hon sen körde ännu snabbara fråmåt råkade hon fastna här!

Åh titta vad fin Lisas katt är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0