Tisdag och studiedag nästa torsdag!

Idag var det skola och det är sjukt vad man stressar upp sig för Projektarbetet alltså... Orkar inte men måste kämpa nu! Det är ju inte alls långt kvar nu :) När vi hade slutat gjorde jag lite PA sen täffade vi Nettan och Frida och va med dem lite, så trevligt så! Efter det gjorde jag och sis ett besök på arbetsförmedlingen och sen köpte vi smink. När vi kom hem var det bara att cykla till stallet och nu sitter jag här efter en portion mat ;) 

Kul det är när folk ljuger för att att få sig själv att låta bättre, men det viktigaste är att jag vet hur det gick till!


HAPPYFACE på det! 


Kommentarer
Postat av: evelina

förlåt att jag åkte hem, lite snurrig :/

2010-04-13 @ 19:42:37
Postat av: Johanna

Haha det är lugnt gumman! :) <3

2010-04-13 @ 21:38:44
URL: http://johannarey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Säg åt Evve att sluta supa i skolan! /L

2010-04-13 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0