Måndag

Hej på er!
Idag var det skola, trevligt att träffa lite skolfolk tycker jag (: Första lektionen var samhällskunskap med Manfred där vi fick höra att parier ska komma och prata om vad de står för och så ska vi få ställa frågor till dem osv, så intressant, kul kul. Men nog pratat om skolan. När vi kom hem kom Lisa förbi, så trevligt så. Sen blev det stall och nu sitter jag här. Man hinner med så mycket mer nu när man kommer hem så mycket tidigare än vad man gjorde när det var praktik. Trevligt tycker jag :)

Nu har vi betalat hela resen också, så härligt. Jag tror typ inte att det är sant, det är så skönt att det är precis efter studenten så man får ett trevligt avslut innan man kommer in i "den nya världen, vuxenvärlden, you name it ;)".. Synd bara att inte fler kunde följa med. Men det blir nog asakalasasuperduperbra ändå! :)

Wohoo för två saker till!
1. solen skiner mycket nu för tiden :D
2. Det är roast på berns ikväll :D

Puss och hej på er mina assnyggingar!  




Här kommer bilder på glasögonflikorna som jag lovade för några veckor sen ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0