Torsdag och lov!

Tjenare! Idag var det sista dagen på praktiken och jag fick med mig hem en påskbukett, ett presentkort på 300 och ansiktsprodukter. Så snälla, sedan ville de mitt nummer så att de kunde ringa mig om dem behöver hjälp, så det var kul, förhoppningsvis får jag extrajobba lite där, jag frågade om sommarjobb men det hade redan fixat sommarvikarier, men det kan ju hända att det behövde ändå och då skulle de absolut tänka på mig.  Sis var så duktigt som fick extrajobb + sommarjobb på hm :)

Imorgon blir det PA med Evelina och Sandra. Hoppas man får mycket gjort då, så vi känner oss klara med det inför lördagen. På lördag blir det en fullspeckad dag för mig, först ska jag jobba från kl 09.00 och frammåt, sen blir det projektarbete direkt efter jobbet, sen vet jag inte om det blir utgång eller inte, har inte bestämt mig än..

Nu blir det kanske en film och sen sängen.. Aja pusspåer (:

Kommentarer
Postat av: Inger

GRATTIS tjejer! Snyggt jobbat. :)

Kram från mig och Larsa

2010-04-02 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0