Onsdag dagarna går sakta när man längtar..

Tjenare! Gissa vem som ringde mig kl 20.30 idag? Hahah Staffan våran naturkunskapslärare, vi ska få fiskar ifrån skolan så han undrade om vi kunde ta de på fredag. Kul kul, fast det är så många fiskar så vi kanske inte kan ta alla.. Vi kanske kommer få ett till kavarium och då går det ju.. Men vi får se hur vi gör. :)

Skolan var helt ok, när jag typ skulle hem så ringde min mobil och det var Kicki på Lindex som undrade om jag kunde jobba imorgon och det kunde jag, lite jobbigt att missa lite i skolan men en gång går väl bra. Idag red vi på sorf, det gick ganska bra, eller ja det gick väl riktigt bra med tanke på vilken häst det var :) Sis var riktigt duktigt btw. Nu blir det lite PA om jag orkar sen sova tror jag.

Imorgon blir en stressig dag, först skolan, sen Lindex, sen stall och sen skolan igen, vi ska representera handelsprogramet för nior som kommer och tittar tror jag ;) Haha det går säkert bra. 
Men ha det superbra och pussisar på er! (:

Roffe passar på att sno solstolen när det var skugga, då man valde att gå in eftersom att kylan träder fram då. haha söt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0