Måndag

Igår var det Söndag, då kom Nettan hem till oss :) Vi gick och åt pizza, pratade (blev en hel del prat om resan), sedan sov hon hos oss. Trevligt trevligt!

I lördags blev det ju som sagt utgång och jag hade roligt!

Idag har jag anstränkt mig lite för mycket med tanke på att jag är sjuk. Först cyklade jag till skolan, sen cyklade jag till gymmet för vi skulle ha spinning på idrotten, sen cyklade jag till skolan, där efter cyklade jag hem, sen cyklade jag till stallet och red, sen hemcykling. Men spinningen var rolig måste jag säga, jag har ju aldrig provat på det förut, sen skulle Jonna hålla i den så jag ville verkligen vara med. Så jag får väll skylla mig själv antar jag ;)

Men nu ska jag duscha sen ska jag sova! Önskar det bra var att kasta sig i sängen nu, men så lätt är det inte..
Haha! Pussar på er :) 


Kommentarer
Postat av: jonna

haha jäklar vad du cyklat :) :P Du gjorde väldigt bra ifrån dig! första gången jag cyklade orkade jag inte ens halva passet :P haha.. Kram

2010-04-27 @ 23:01:27
URL: http://dandruff.blogg.se/
Postat av: Jag

Tihi jag eller hur :) Tack så mycket! Som sagt du var jätteduktig när du hade lektion :) Kramar

2010-04-28 @ 23:17:49
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0