Full rulle!

Oj vad dålig jag är på uppdatering.. I måndags var det skola, sorf och stall. I tisdags var det skola sen jobba på lindex. I onsdags var det jobba, sorf och utgång. Idag är det studiedag, så det har varit fullt upp hela veckan. Igår när jag var på sorf fick jag prova på en nykomling, det är så kul att sätta sig på en häst som man aldrig har sätt under ryttare förut, då har man ingen aning om hur hästen är att rida. Det är så spännande, de roliga är att alla hästar är så olika också :)

Idag är det plugga och stall som gäller. Det är heeeelt sjukt att det snöade igårkväll och gör det idag också :S Det är ju nästan slutet av April? Undra om sommaren kommer till Sverige i år? ;) tihi.. Men jag kommer nog uppdadera lite senare under dagen för att lägga in bilder och berätta lite om gårdagen.
PUSSISSSSSSSAAARR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0