Fredag och snart Solsidan! :)

haha det var typ 1 månad sen vi var ute i västerås har jag och sis räknart ut, inte konstigt att det känns som att det var länge sen.. Men men, får se om jag får med mig några brudar ut imorgon ;)

Idag då, när jag och sis kom hem från stallet, åt vi mat och sen blev det en solning på det, det finns inte ord för hur skönt det är, sen hörde man vattnet skvalla utanför och då kunde man inte låta bli att dra sig ett par månader frammåt när man ligger och solar på stranden, men det är lite för varmt så vi flickor bestämmer oss för att svalka oss i polen som finns bara någon meter framför våra fötter. Medans vi badar går Evelina och köper en varsin drink till oss som vi ska dricka när vi sätter oss i solstolen efter att vi har svalkat oss. Hahah ja hör ni inte hur underbart det låter?

Mamma har bakat persokokaka som vi ätit till talang, men själv sitter jag och väntar på solsidan just nu. Avistja jag har pratat lite med Alex idag, det var skoj :)
Men vi syns hörni PUSSSSSSISAR på er mina snyggingar!


Haha 100% partybåt var det va? ;)


Kommentarer
Postat av: evelina

HAHA om jag måste vara drinkhämtare så tänker jag inte följa med ;P

2010-04-09 @ 21:55:07
Postat av: Jag

Haha okej då jag kan hänta drinken då ;)

2010-04-09 @ 22:08:47
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0