Bokat och klart!

Wohoooh nu har vi kirrat resa! Alltså det går typ inte att fatta att tre tjejer ska åka till Cypern i två veckor och det är mindre än två månader kvar!!! :D :D :D :D

Igår då, utgång blev det. Riktigt trevliga människor träffade man eftersom att Natta fyllde år så alla var ute och firade henne :D Först blev det pluto men vi gick ganska fort där ifrån för det var så lite folk där, eftersom att det kostade 20 kr att gå in så spelade det ingen roll, sen blev det Silk och där var det mer folk så det var kul. Där inne blev det dans och jag fick typ 10 000 bitchblickar på mig fast jag inte gjorde något.. Några hällde alkoholhaltiga drycker på min tröja hoppas för guds gull inte att det var med flit.. (Jag har tvättat det och allt gick bort som tur var). Men bortsätt ifrån det så hade jag askul igår det var somsagt rikgit roliga och trevliga människor som förgyllde kvällen min! :)

Bilder kommer förhoppningsvis i nästa vecka ;)
Men nu dusch, sen tv och sen sängen. Det är ju skola imorgon vilket jag tycker ska bli ganska trevligt eftersom att det var 6 veckor sen jag var där sist, jag har glömt bort mitt schema helt och hållet ;) haha..
Aja PUSSISAR 

Kommentarer
Postat av: jonna

två veckor? gud vad kul :) hur mycket kostar det?

2010-04-11 @ 22:51:21
URL: http://dandruff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0