Roast på Berns

Nu håller jag på att skivka bilder till Diane och tittar på "Roast på Berns", så kul och Björn är bra måste jag erkänna :)

Idag var jag hos doktorn, vi kom inte fram till något, men vi tog lite prover och så sen ska jag åka till Västerås och titta magen. Så får vi se om de kommer fram till något. Men nog pratat om det, imorgon ska jag till en som heter Maria och fixa mina naglar :) Ska bli spännande :)

En till rolig sak är att vi har börjat planera helgen då Annette fyller 18, utgång både fredagen och lördagen :) Men nu är det dax för mig att bädda ner mig i min sköna säng och somna! 
Pussochhejdåpåer! 

Ps. Orkar inte lägga in bilder idag :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0