Yes snart kry :D

Idag har jag varit hemma, jag kännde att jag inte skulle orka gå till skolan. Men dagen började med att jag åt frukost, sen började jag jobba lite på projektarbete  eftersom att jag har varit sjukt så känndes det som att det behövdes, så kan vi sätta oss i våran grupp och titta igenom vad vi har gjort på fredag :) Sen gick jag och fixade tvätten, sen gick jag upp och började diska världens största disk, sen var jag på städhumör, så jag storstädade köcket, dvs. torkade luckor, torkade hyllor, städade skferiet, städade soppskåpet med mycket mera! Sen städade jag badrummet, alla skåpen och så det blev jättefint! :) Fast imorgon blir det väll vardagsrummet och mitt eget rum kan jag väll gissa. Fast det får bli efter skolan, för imorgon ska jag gå till skolan om jag inte skulle fått feber eller så, men det får inte hända! Jag har ju orkat vara uppe nästan hela dagen idag, även om jag inte har mått så bra så har jag klartat det iaf.

Jag börjar bli taggad till lördag, vi ska ordna förkrök här hade vi tänkt, om dem vill komma hit vill säga? ;) Sen blir det hoffmaestro och hotellet :D:D

Men vem kan inte vara taggad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0