Bra dag

Idag har det varit en bra skoldag. Jag har varit på bra humör sen hade vi 2,5 timmes hål, ser ganska jobbigt ut men icke då, för Diane och Lisa hade också det så vi spelade kort och skrattade mycket :) Hahaha sen när DK hade gått på lektion passade vi på att busa lite med henne, vi tänkte flytta på hennes skåp men vi vågade inte det för vaktmestarna satt precis där, men vi bestämde oss för att vända på hennes skåp för att se DK när hon går fram och försöker låsa upp ett blankt skåp. Så när deras lektion hade slutat gick Lisa lite listigt och plockade upp oss från våran lektion, för jag skulle nämligen smygfilma DK när hon skulle öppna skåpet. Hahahah och kul var det för guuud vad vi garvade ;) 

Så stod skåpet ut när vi hade vänt det ;)
Får se om jag lägger upp videon på facebook eller youtube sen. Fungerar juh inte att lägga upp videon direkt här..

Jag har också varit hos Maria och fixat mina naglar, jag blev jättenöjd, tack Viktoria för hjälpen och tack Maria för naglarna :D

Så ser dem ut, vill ni fixa era naglar hos Maria? Det är bara att säga till så fixar vi det. Hon är duktig och det är billigt. Hon tar i princip bara betalt för materialet :) 

Åh jag hörde att det blir ut och äta imorgon med lite brudar, yess trevlans! :)
Nu blir det dusch för min del, sen sängen, Pusshej! =)(=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0