Hoffmaestro

Hej! Alltså gårdagskvällen var grymt bra, så roligt var det! Men bäst var efterfesten med hoffmaestro vill jag lova!

Hahah det blev jonglering och konsentrationen var på högsta nivå ;) Sen ritade jag deras spelning på tavlan och det blev kallat "a peace of art" haha fick tyvärr ingen bild på det..

Idag har varit en ganska härlig dag, först sov jag i soffan framför tv:n, sen kom mamma upp och berättade att Alex skulle komma, då blev jag glad, det är alltid kul att träffa han nu när han inte bor hemma :) Efter att han hade dragit hem och mamma på dansen cyklade jag och sis till stallet. När det var klart och vi kom hem så åt jag, sen bestämde jag mig för att ta en långpromenad med roffe, det var så sköönt! Sen träffade jag Kim och Li vid liljas, det var också trevligt att få byta lite ord med dem <3 Nu ska jag väll duscha sen sängen tror jag ;)

Kommer mer blider från gårdagen imorgon om jag orkar lägga in ;)
Puss på er!

PS. tack alla för en sjukt rolig kväll igår, haha och alla komplemager (A) :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0