Jenny och Doris

Första helgen på lägne det inte stod festa på schemat, det kändes lite svårt på lördagskvällen, men det var bara att titta på bra filmer så klarade jag det också ;)

Idag har jag inte gjort så mycket, bara softat typ.. I stallet hjälpte jag sis lite med hoppningen, dom var riktigt duktiga, kul att se :) Annars har det bara varit tv och onyttigt idag, sista gången på länge om jag klarar det vill säga. Jag har ju gjort det förut så..



Det var lite bilder på Jenny och Doris, hon hoppade jättefint idag och hade självförtroende, det var kul att se. Vi valde att lägga hindrena på 1/1.10 m, hoppas hon fortsätter såhär, då kan man nog hoppa upp henne lite :D

Men nu blir det dusch och sen säng för min del!
Pusshej! =)(=


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina bilder på Jenny och Doris, dom är verkligen jätte-duktiga. Kram, Mamma

2009-09-14 @ 19:54:26
Postat av: Jag :)

ja tack, jag håller med :)

2009-09-14 @ 22:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0