Tisdag


Jenken, DK och så var det jag :)

Nämen singstar blev det också


Kom Evelina jag ska hjälpa dig ner. Hahah


Haha ja då var vi inne på hotellet då ;)

Denna bild får avsluta en underbart rolig kväll/natt, ni kan gå in på DK:s blogg och titta på mer bilder :)

Efter ett missförstånd med Maria (som jag ska fixa mina naglar hos) bestämde vi att göra det på torsdag efter skolan stället.

Det började med att jag och Evelina gick på stan och tittade lite på grejer till vårat pa-arbete, men det blir till att fortsätta med det imorgon. Efter det följde E med oss hem så pratade vi lite och så, sen gick jag och E ner på stan och köpte smink sen gick hon till bussen. När jag kom hem så stressade jag och sis till stallet. Men efter som att det inte blev något med naglarna så gick jag ut och gick en låååååång promrnad med Roffe, såå härligt :) När vi kom hem hoppade jag in i duschen och nu tittar jag på idol :) Nu är det verkligen höööst... 

Hahaha det var ett werdooh som satte sig vid vårat bord i matsalen idag, han började med att dissa oss genom att gissa att vi gick i ettan, jag bara hahah nej 3:an, sen fortsatte han.. Men han var läskig, han bara satte sig vid vårat bord och började prata med oss och tittade sådär läskigt i änns ögon när han pratade, ni vet.  Han sa att han var lärarkandidat och att han snart skulle träffa sin mentor, sen innan han gick sa han att han skulle gå och ha lektion. Hahah vissa människor är bara konstigt ..
  


Kommentarer
Postat av: L

ser ut som jag ska kräkas när jag sjunger hahah

2009-09-09 @ 07:21:15
Postat av: Jag :)

hahaaha tur att det inte var så ;)

2009-09-09 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0