Lördag

Denna dag började med att krama hejdå till Evelina sen sov jag lite till. När jag vaknade kom mammi upp och frågade om jag ville följa med och titta på Robins venersage och det ville jag förstås, han hade jättefina bilder och det slutade med två tavlor köpta, det kommer bli så fint :D Sen när vi kom hem så åkte jag, mammi och Urban och tittade på fotboll (Roffe fick följa med också). Efter det betämde vi oss för att åka till Max och käka, vi var tvugna att sitta ute för vi hade ju lilla Roffe med oss, det var lite kallt men annars gick det bra. Hahah det roligaste var när det kom en stor bil med ett grabbgäng i, sen var det en av dem som var utklädd till en tjej med vågad klädsel om man säger så. Haha det var nog en svensexa skulle jag gissa ;) 

När vi kom hem gav vi sis mat (hon kunde inte följa med för hon skulle på ett möte angående hennes pa-arbete). Hon blev glad och mätt :) Sen var det bara att åka till stallet och fixa. 

När vi var klara med det var det dags att komma hem och titta på en bra film med sis, The accidental husband hette den. Efter det tog vi en promenad med Roffe och nu är det skräckfilm som står på listan, så jag måste nog sätta mig in i den nu ;)
Puusss och sköt om er! :)

Jag älskar när bilar tutar på en, man blir jämt livrädd..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha men menar du inte Rodde?

2009-09-13 @ 00:52:44
Postat av: Jag :)

Hahah jag tänkte skriva det men jag var rädd för att det skulle misstolkas ;)

2009-09-13 @ 20:50:36
Postat av: Jenny

Haha ja de kanske var lika bra då ;)

2009-09-13 @ 21:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0