Måndag

Idag har det varti en måndag, skoldag sen blev det fika med sis, Vicktoria och Amanda det var riktigt trevligt ;) När vi kom till stallet blev det uteritt, vi hittade en jättefin travbana som vi galoperade på, såå kul den var riktigt lång var den också, vi han inte rida ända tills dess slut för mörket började falla, så vi blev tvugna att rida hem. Men roligt var det, jag red Doris, så på hemvägen förstod jag hur det känns att sitte på en studdsboll som studdsar upp och ner, upp och ner, ja ni förstår nog vad jag menar, haha Doris var studdsbollen ;) Det blev iaf en runda på 1 och en halv timme :)

När jag kom hem var det tv, jag skulle ha pluggat men så blev inte fallet, jag har kommit på en rikitgt bra pesent till den blivande 18-åringen, hoppas det fungerar :D

Nu måste jag fixa kläder till skolfottot imorgon, hmm spännande tema måste jag säga, måste klura lite nu..
puss på er och sov asbra inatt! :)  

PS. Jag har kommit på varför jag stör mig på en person väldigt mycket, det är för att hon är så negativ, det finns inget som är bra,  "inget duger, allt suger!" Måste vara hennes måtto. haha..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0